Smite France Notes du Patch du Mardi 16 Novembre 2021 – Smite France

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Patch 8.11

Transformers | Notes de Mise à Jour

Nouveaux Costumes de Dieux


Geb Optimus Prime

Exclusif | Pass de Bataille TRANSFORMERS

Fonds d’Ecran :

Jingwei Starscream

Exclusif | Pass de Bataille TRANSFORMERS

Fonds d’Ecran :

Râ Mégatron (Megatron)

Exclusif | Pass de Bataille TRANSFORMERS

Fonds d’Ecran :

Geb Optimus Prime G1 (G1 Optimus Prime)

Exclusif | Pass de Bataille TRANSFORMERS

Fonds d’Ecran :

Jingwei Starscream G1 (G1 Starscream)

Exclusif | Pass de Bataille TRANSFORMERS

Fonds d’Ecran :

Râ Mégatron G1 (G1 Megatron)

Exclusif | Pass de Bataille TRANSFORMERS

Fonds d’Ecran :

Scylla Pittsburgh Knights

Exclusif | Pack Butin Digital

Fonds d’Ecran :

Gilgamaesh Vent Divin (Divine Wind)

Exclusif | Pack Butin Digital

Fonds d’Ecran :

La Fée Morgane Saison 8 (Season 8)

Exclusif | Pack Butin Digital

Fonds d’Ecran :

Cernunnos Elan (Elken)

Exclusif | Pack Butin Digital

Fonds d’Ecran :

Baba Yaga Pain d’Epice (Gingerdread)

Exclusif | Coffre Pays des Merveilles d’Hiver

Fonds d’Ecran :

Tiamat Peluche (Plushie)

Exclusif | Odyssée

Fonds d’Ecran :

Anhour Ronin Oni (Oni Ronin)

Exclusif | Odyssée

Fonds d’Ecran :

Planning de Mise à jour

2 Novembre – Mise à Jour Bonus 8.10
  • Plus de détails ici !
16 Novembre – Mise à Jour 8.11 TRANSFORMERS
  • Pass de Bataille TRANSFORMERS
  • Pack de Butin Digital
  • Odyssée: Mers Périlleuses suite
  • Coffre Pays des Merveilles d’Hiver
30 Novembre – Mise à Jour Bonus 8.11
  • Plus de détails bientôt !

Pass de Bataille

Pass de Bataille TRANSFORMERS (750 Gemmes)

Pass de Bataille TRANSFORMERS Plus (1450 Gemmes)

Objets du Rail Payant :
  • Geb Optimus Prime
  • Jingwei Starscream
  • Râ Mégatron
  • Avatar Bumblebee
  • Pack de Commentateur Mégatron
  • Cadre de Chargement Autobots contre Decepticons
  • Piédestal Cybertron
  • Costume de Balise Cybertron
  • Sigle de Rappel Réseau de Téléportation
  • Effet de Montée de Niveau Cybertronien
  • Pack de Commentateur Starscream
  • Avatar Dino Grimlock
  • Emote Globale Salutations Universelles
  • Costume de Balise Kremzeek
  • Timbre de Saut Transformers
  • Avatar Insecticon
  • …et plus encore !
Objets du Rail Prestige :
  • Geb Optimus Prime G1
  • Jingwei Starscream G1
  • Râ Mégatron G1
  • Avatar Matrice de Commandement
  • Avatar Mégatron
  • Ecran de Chargement Transformers
  • Avatar Optimus Prime
  • Ecran de Chargement Autobots contre Decepticons
  • Avatar Planète Unicron
  • Avatar Sharkticon
  • Avatar Starscream
  • Ecran de Chargement Transformers G1
  • …et plus encore !
Objets du Rail Gratuit :
  • Avatar Cybertron
  • Emote Globale More than meets the Eye
  • Pack de Commentateur Optimus Prime
  • Titre de Joueur Cybertronien
  • …et plus encore !

Qualité de Vie

Général
  • NOUVEAU Système de Draft de Conquête en Ligue : Bannissement pour tous
    • Ce nouveau système de Draft ne concerne que la Conquête en Ligue pour les files d’attente Clavier+Souris et Manettes.
    • Ce nouveau système ne sera pas appliqué pour les parties compétitives/
    • Une nouvelle option pour les parties personnalisées : Bannissement pour tous.
      • La Banque Commune a été supprimée.
      • Phase de Planification – 30 Secondes
      • La phase pré-bannissement est de retour sur SMITE.
      • Chaque joueur pourra marquer un joueur qu’ils veulent sélectionner afin de le signaler à leurs alliés.
      • Ils peuvent aussi signaler un Dieu qu’ils suggèrent de bannir à leurs alliés.
      • Les joueurs peuvent aussi utiliser ce temps pour échanger de rôle.
    • Phase de Bannissement – 30 Secondes
      • Les 5 joueurs de chaque équipe bannira un Dieu au début de cette phase.
      • Les bannissements adverses ne seront révélés qu’une fois que tous les bannissements soient validés ou que le temps soit écoulé.
      • Un double bannissement est possible (l’équipe Ordre et l’équipe Chaos peuvent bannir le même Dieu).
    • Sélection – 20 Secondes chacun  SANS banque
      • L’ordre sera le même qu’avant :
        • Ordre – 1er joueur
        • Chaos – 1er et 2ème joueurs
        • Ordre – 2ème et 3ème joueurs
        • Chaos – 3ème et 4ème joueurs
        • Ordre – 4ème et 5ème joueurs
        • Chaos – 5ème joueur
    • Phase d’Echange – 30 Secondes
    • Phase de Lancement – 10 Secondes
Interface
  • Les joueurs peuvent dorénavant voir le Temps de Rechargement des Reliques alliées sur le Tableau des Scores.
  • Mise à Jour de la Formule du Classement des Dieux
    • Les victoires à haut MMR compteront dorénavant davantage pour ce classement (les joueurs de haut niveau pourront donc atteindre plus facilement le haut du classement).

Corrections de Bugs

Interface
  • Correction d’un problème où l’interface pouvait empêcher une Relique d’être achetée, vendue ou annulée (déjà corrigé).
  • Mise à jour de la file d’attente en Ligue pour coller avec les prérequis précédemment ajoutés. En rappel, les nouveaux prérequis sont :
    • Conquête
      • 20 Dieux Possédés à la Maîtrise 2 ou plus.
      • 30 Parties de Conquêtes Normales jouées.
    • Joute
      • 14 Dieux Possédés à la Maîtrise 2 ou plus.
      • 30 Parties de Joutes Normales jouées.
    • Duel
      • Aucune modification.
Dieux
  • Cliodhna
    • Correction d’un problème où elle pouvait être bloquée dans un mur (déjà corrigé).
    • Réduction du volume des effets de sa première compétence pour elle et ses alliés.
  • Ratatosk
    • Correction d’un problème où le brillant de son gland pouvait être vu à de longues distances et à travers les murs.
  • Zeus
    • Correction d’un problème où le costume Oracle Omniscient ne jouait pas le son des coups supplémentaires de Chaîne d’Eclairs.
  • Jingwei
    • Correction d’un problème où la caméra pouvait faire un saut imprévu pendant sa Compétence Ultime.
    • Correction d’un problème où un effet visuel censuré pouvait être joué après l’atterrissage.
    • La Compétence Ultime de Râ sera dorénavant visible pour tous, quelle que soit la distance (mais pas à travers les murs).
    • Correction d’un problème où Lumière Divine infligeait des dégâts sans Ralentir ni aveuglé dans le cas d’un Bannissement ou d’un Repoussement en l’Air.
  • Geb
    • Correction d’un problème où l’onde de choc pouvait rater des cibles qui ne faisaient que sauter dans la zone sans bouger.
  • Freyja (OLYMPIENS)
    • Correction d’un problème où Freyja pouvait subir des dégâts en s’élevant dans les airs pendant sa Compétence Ultime.
  • Cama Zotz (OLYMPIENS)
    • Correction d’un problème où Cama Zotz pouvait subir des dégâts en s’élevant dans les airs pendant sa Compétence Ultime.
  • Susanoo
    • Correction d’un problème les autres compétences de Susanoo ne pouvait pas déclencher les effets des objets si le deuxième ou le troisième coup était actif.
  • Baba Yaga
    • Baba Yaga ne peut plus cumuler Gemme de Concentration rapidement en changeant de potions.
  • Odin
    • Correction d’un problème où Puissance de Gungnir n’affichait pas le bon coût de Mana.
  • Loki
    • Correction d’un problème où Assassinat n’affichait pas le bon coût de Mana.
Objets
  • Lame Cachée du Mannequin (OLYMPIEN)
    • Correction du texte afin d’afficher la notion de Santé Actuelle et non de Santé Maximale pour les boss.
    • Correction d’un problème où les dégâts infligés aux boss n’étaient pas toujours les bons.  
  • Dague de Bumba (OLYMPIEN)
    • Ne confère plus de Soin en détruisant une tour ou un Phénix ennemis.
  • Peau du Lion de Némée
    • Correction de la description afin d’afficher plus clairement qu’il est question des Protections d’objets et des compétences.
  • Wynebgwrthucher
    • Correction de la description afin d’afficher plus clairement qu’il est question des Protections d’objets et des compétences.

Equilibrage

Modes de Jeu

Retour de l’Arène Corrompue !

    • Elle aura sa propre file d’attente.
    • Elle peut aussi être choisie pour les Parties Personnalisées.

Mise à Jour du Mode de Jeu Taillade

    • TAILLADE sera lancée lors du patch 9.1 avec la nouvelle Saison de SMITE.
    • Merci à tous de votre patience. Nous savons que la communauté attend ce mode de jeu avec impatience et nous voulons être sûrs de fiare les choses bien !

Conquête

    • Augmentation du temps de début de jeu (entre l’apparition des joueurs et celle des Sbires) de 5 secondes.
    • Ajout d’un personnage Finch d’Or près de la Furie d’Or en mémoire de John Finch.
Objets

Championnats du Monde de Smite

The Smite World Championship is close approaching! We are getting ready to see the highest level of competition as our Pro Players battle it out for a World Championship title. As we prepare for this time of the year we want to ensure we are making changes that address core competitive level concerns while also giving our Pro Players time to play with these changes. Since 8.11 is the last patch with significant time ahead of Worlds this will be the last major opportunity to do meta adjusting changes. Many top level picks have been nerfed in Bonus Balance, many items that are underwhelming or need an update are present in this patch, and many gods who have been underperforming will be getting their chance at a spot in the meta. Getting these changes out now will provide ample play time with these changes and set up 8.12 to be a final small adjustment patch for any issues that may arise before the competition begins.

We look forward to going into the end of the year with everyone and cannot wait to see what the competition brings in a few months!

Prix de la Mort (Death’s Toll)

Death’s Toll provides additional safety in lane making it a popular option in general; but not a particularly competitive choice compared to Leather Cowl. With 5 additional Power early boxing will get a nice bonus and it should help it to bolster the Attack Speed and Penetration that hunters are naturally building.

  • Augmentation de la Puissance Physique de 15 à 20.
  • Augmentation de la Puissance Magique de 30 à 35.

Flèche Dorée (Gilded Arrow)

Similar to Death’s Toll, this item lacked in its strength compared to the all around Leather Cowl. More Basic Attack Damage helps it stand out in the early game while helping it synergize as the hunter builds other items.

  • Augmentation des dégâts d’Attaque de Base de 20 à 25.

Bienfaisance (Benevolence)

Benevolence, Sentinel’s Gift, and the occasional War Flag are seeing a much healthier spread in selection from our Supports. Benevolence in particular was seen as underwhelming at launch but players have been able to leverage the healing to great effect. One thing that did not feel great about the item however was overcapping and losing out on stacks if there was no ally harmed to heal. Now when you would gain stacks from assists that will overcap you; they are simply consumed as long as an ally is near you. This should help this item feel better when helping clear near a full health ally without introducing abuse cases for generating gold in other roles. To offset this increased efficiency we are reducing the Health provided by this item.

  • Si vous avez 50 cumuls et en gagnez un autre tout en étant près d’un allié, le cumul sera automatiquement consommé pour de l’Or sans vous faire perdre de cumul.
  • Réduction de la Santé de 100 à 75.

Linceul Vampirique (Vampiric Shroud)

Vampiric Shroud’s goal is to provide mages and guardians with a strong hybrid option out the gate. Finding the right balance between defensive and offensive potential is a fine line as we have seen with Guardians being able to take over the solo lane. Since then a significant portion of its defensive stats have been reduced making it much more niche than our stated goal would want. A small increase in Power should go a long way in helping this feel more applicable to more gods.

  • Augmentation de la Puissance Magique de 25 à 30.

Sceau du Vieux Garde (Sigil of the Old Guard)

Warding Sigil got major changes last patch and since then we have seen it become much more competitive with Warrior’s Axe and Bluestone Pendant. One portion where it falls short however is its upgrades. The feedback we have received is they lack the same impact making it hard to fully justify going to Warding Sigil. We agree and are bringing up the strength of both of its upgrades.

Sigil of the Old Guard should be the defensive go to for Warriors. A bonus of 5% always on Damage Mitigation with an easy to manage stacking passive will let players more effectively tank from skirmish to skirmish.

  • Confère dorénavant 5% d’Atténuation des Dégâts (de manière constante).
  • Augmentation de la Durée du passif de 5s à 8s.

Sceau Infusé (Infused Sigil)

Infused Sigil is the offensive option, rewarding diving into quick brawls and punishing ability users for remaining too close. Its previous trigger condition happened too infrequently to be reliable and lacked the impact to really swing an engagement. Both aspects are being improved to help this item stand out against the other slew of Starter upgrades.

  • Réduction des cumuls nécessaires à une explosion de 4 à 3.
  • Augmentation des dégâts d’explosion de base de 500 à 600.

Hache du Guerrier (Warrior’s Axe)

In recent patches we have focused heavily on making sure Solo lane feels fun and engaging, with more emphasis on fighting rather than being tanky and passively clearing the wave. Warrior’s Axe in particular fell into an odd spot, allowing for strong fighting potential but lacking any power without the Mask to clear the wave while fighting. We are shifting its stats around to help it stand independent of the Mask and align with the other changes to our other solo lane starters. To gain its new found Power we are removing its Health, a small amount of Physical Protections, and increasing its cost to match Warding Sigil.

For all items here since their shifts are significant enough, we are presenting them as ‘new’ items to show them in full context. Below each item will be an itemized change log so you can see the specific differences between old and new Warrior’s Axe.

  • Augmentation du Coût de 600 à 650.
  • Suppression des 75 de Santé.
  • Réduction de la Protection Physique de 15 à 10.
  • Ajout de 15 de Puissance Physique.
  • Ajout de 20 de Puissance Magique.

Hache Scindante (Sundering Axe)

With the removal of Health on the base Warrior’s Axe this item is receiving a similar update. A loss of 250 Health is being replaced with strong amounts of Power to keep it aligned with its more offensive goals.

  • Ajout de 40 de Puissance Physique.
  • Ajout de 65 de Puissance Magique.
  • Suppression de la Santé.

Hache du Héros (Hero’s Axe)

Hero’s Axe is the upgrade path that is much more focused on defense so its stats are not changing too much. While reviewing the tree as a whole, Hero’s Axe has struggled to compete as a choice with Sundering Axe and we feel that it lacks the tankiness needed to really succeed in its goal. A boost to protections will help it, especially when compared to the updated Sigil of the Old Guard.

  • Augmentation de la Protection Physique de 35 à 45.
  • Augmentation de la Protection Magique de 35 à 45.

Couronne de Lotus (Lotus Crown)

Lotus Crown provides healers with a strong mixture of Power, Protections, and MP5 that can be shared with their team. Given how cheap this item can be rushing it can become quickly overwhelming for an enemy team to fight into. We are adjusting the cost to better match its overall efficiency and strength as an early item.

  • Augmentation du Coût de 2050 à 2150.

Maille Mystique (Mystical Mail)

Mystical Mail’s adjustments earlier this season have helped this item find a strong identity in the Solo lane, making it a common sight. Its mixture of survivability, wave clearing, and toe-to-toe damage output is perfect for the role. We are increasing the cost and lowering its protections to help other items have more opportunity to be built against this item’s combination of strengths.

  • Augmentation du Coût de 2350 à 2450.
  • Réduction de la Protection Physique de 40 à 35.

Livre des Morts (Book of the Dead)

It’s been a while since this book has been picked off the shelf! That’s why it’s time to lean into its more defensive stats so high mana builds feel rewarding. More power, a bigger shield, and a splash of CCR will make mages that utilize the book build a good deal more impactful, especially in the late game when the passive really comes into play.

  • Augmentation de la Puissance Magique de 100 à 120.
  • Ajout de 20% de Réduction aux Effets de Contrôle.
  • Augmentation de la Santé du Bouclier de 20% à 30% de votre Mana maximum.

Bâton de Merlin (Staff of Myrddin)

Since its Midseason change, Staff of Myrddin hasn’t seen much use other than on a few cooldown-oriented gods. Making this luxurious item more affordable will help it compete with all the other late game mage items, especially alongside a slight power buff. Let’s see this rapid fire passive back in action!

  • Réduction du Coût de 2800 à 2650.
  • Augmentation de la Puissance Magique 85 à 95.

Arc Infaillible (Fail-Not)

Fail-Not has fallen off thanks to a shift in the hunter meta away from heavy crit builds. This item has huge potential to turn team fights with its devastating passive, but its base stats were simply not up to standard. Giving this item increased crit chance will make it easier to build, as it’s now not as reliant on supplementary crit items to be potent.

  • Augmentation des Chances de Coup Critique de 10% à 20%.

L’Exécuteur (The Executioner)

This hunter item has not been executing many foes lately, so it’s time to give it a slight push to help them shred through your tanky adversaries. We feel as though hunter builds already inherently bring a lot of attack speed, so bolstering The Executioner’s power will more consistently increase hunter DPS, especially for players able to stack up and play around its tank shredding capabilities.

  • Augmentation de la Puissance Physique de 35 à 40.
Dieux

Ah Muzen Cab

This bee has been busy trying out the mace changes, but unfortunately he’s still getting squashed by the competition. To buff him up, we’re giving his Stinger some new utility to help him deal with the tankier targets that run him over. Should Ah Muzen Cab players hit his skillshot ultimate, they’ll have more options than ever when it comes to chasing down enemies or fleeing from the fight.

Piqûre (Stinger)

  • Cette compétence Ralentit dorénavant la cible empalée à hauteur de 20/22,5/25/27,5/30%.
  • Cette compétence réduit dorénavant la Protection physique de la cible empalée de 30%.

Bastet (Refonte)

The Bastet rework is here! Bastet herself offers a unique style of gameplay. Her purely ability based focus combined with her in and out leap allow her to burst down her opponents while being flexible in how she approaches a fight. With her previous rework we sought to double down on this aspect, providing her a stim that made her exceptional at this specific gameplay loop. This functionally worked but lacked extra depth and did not provide Bastet with new ways to approach a fight. If she cannot leap in, the reworked ultimate didn’t really help her.

With this new rework we want to give her a powerful tool for an assassin to contribute to a teamfight; one that synergizes with her ability based tools and has flexibility in its use cases for when she cannot leap in. Introducing; Huntress of Bast! Bastet will send forward a line skillshot that upon a successful hit will summon a Huntress of Bast that will pick up and bring her opponents to her and drop them into a swirling pit of sand! She can now contribute to engaging a teamfight with her team or she could isolate targets to use her base kit to finish them off.

With this new Ultimate comes some other kit adjustments. Tracking Scent has been replaced with Night Stalker, a passive that rewards damaging enemies with Physical Ability Lifesteal and revealing her prey. The previous version of Tracking Scent encouraged players to track her foes but was difficult to leverage well. Now enemies you begin fighting will struggle to escape from your sights.

Additionally, Razor Whip is getting a solid improvement in its responsiveness and clear speed. It will now tick significantly faster, but deal the same damage over its duration. Combined with a cooldown reduction, clearing jungle monsters should feel smoother and more consistent; keeping her speed more consistent with the current roster of Assassins.

Overall Bastet should feel similar but smoother to play moment to moment while gaining a new powerful option in her ultimate that will bolster her ability to contribute to the team or really let her isolate her opponents. We are excited to see where she fits into existing team compositions and are eagerly awaiting for you to get your chance to play her on the PTS!

Général

  • Suppression de ses références à sa compétence Ultime dans ses première et troisième compétences.
  • Bastet sera bannie automatiquement des parties Classées et Compétitives comme pour les nouveaux Dieux.

Traqueuse Nocturne (Night Stalker)

  • Bastet gagne du Vol de Vie Physique et du Vol de Vie Physique sur les Compétences lorsqu’elle blesse un ennemi. En plus, les Dieux ennemis qu’elle blesse sont révélés à ses yeux pendant 6s.
    • Contre les Sbires : 5% + 0,5% par Niveau (15% au Niveau 20)
    • Contre les Dieux : 5% + 1% par Niveau (25% au Niveau 20)

Fouet Rasoir (Razor Whip)

  • Réduction du Temps de Rechargement de 13s à 11s.
  • Ajustement de la durée et du rythme des à-coups.
    • Les précédents à-coups avaient lieu à 0s, 1s, 2s et 3s (4 au total).
    • Il était indiqué que la compétence durait 4s même si les à-coups étaient infligés en 3s (la dernière seconde n’avait aucun effet).
    • Les à-coups auront dorénavant lieu à 0s, 0,66s, 1,33s et 2s (4 au total).
    • Les dégâts par à-coup et au total restent les mêmes.

Chasseresse de Bastet (Huntress of Bast)

  • Bastet devient Immunisée aux Effets de Contrôle et envoie un projectile éclatant fonçant en ligne droite, blessant et Etourdissant le premier Dieu ennemi touché. Un Gardien de Bastet est alors invoqué à l’endroit en question et attrape l’ennemi touché, le ramenant à l’endroit initial du lancement.
  • Lors d’une capture réussie, une piscine de sables mouvants sera créée sous l’ennemi, créant alors un Vortex blessant et attirant en son centre les ennemis.
  • Coup Initial : 180/240/300/360/420 (+100% de votre Puissance Physique)
  • Dégâts des Sables Mouvants : 20/25/30/35/40 (+15% de votre Puissance Physique) toutes les 0,5s pendant 3s
  • Temps de Rechargement : 80
  • Coût : 80/85/90/95/100

Cliodhna

The Banshee Queen has really jump-scared her way onto the battleground. We are excited that players are enjoying the horror inspired gameplay she can bring and have been watching her initial stats very closely. She launched at near 50/50 win rate but since then has steadily climbed as players have learned all the tricks to maximize her damage and utility. A nerf seems warranted but we want to be careful with our approach. Cliodhna is a heavy damage assassin who lacks true lockdown. Nerf her damage too much and she will lack a role in her team. Tearing the Veil will receive a damage adjustment given its high usage and long range potential but it will be the only damage nerf this round. To supplement this nerf we are increasing the damage tick rate of Phantasmal.

With this increased tick rate Cliodhna players who use the wall for quick getaways or to immediately attack their opponents will notice little difference. Cliodhna players who want to wait in a wall for extended periods of time will notice a sharp increase in the damage they are taking. Enemy players will be able to punish a Cliodhna who chose a wall poorly and force her to either leave lest she take too much damage, or commit to a potentially less than ideal position. This change will reward strong decision making for Cliodhna and give enemies a more meaningful choice to counter her unique gameplay elements.

Fantasmatique (Phantasmal)

  • Augmentation du taux d’à-coups de 0,5s à 0,4s.

Déchirement du Voile (Tearing the Veil)

  • Réduction de la Contribution Physique du Coup Initial de 90% à 80%.
  • Réduction de la Contribution Physique de la Faille de 35% à 30% par à-coup.

Guan Yu

Guan Yu’s low early game presence and high skill cap has been deterring him from play. It’s time for the Saint of War to charge back into the fray by decreasing the cooldown of Taolu Assault, his main clear ability. By doing this, we’re expecting him to gain more pressure to be able to fight blade to blade with many of the other gods vying for Solo lane supremacy.

Assaut Taolu (Taolu Assault)

  • Réduction du Temps de Rechargement de 15s à 13s.

Nezha

Even with the huge shift to junglers over the past few patches, Ne Zha has been surprisingly absent from the fun. His kit is largely focused on singling someone out and eliminating them as fast as possible, but one thing he’s missing is a solid tool to poke. We’ve made it so the first enemy hit by Ring Toss takes more damage, so with good aim, Ne Zha players can now be more effective at dropping foes into the threshold where he can sash in and strike.

Cercle du Ciel et de la Terre (Universe Ring Toss)

  • Cette compétence inflige dorénavant des dégâts accrus au premier ennemi touché.
  • Augmentation des dégâts du coup intitial de 75/100/125/150/175 (+20% de votre Puissance Physique) à 80/110/140/170/200 (+40% de votre Puissance Physique).
  • Les autres dégâts de cette Compétence restent les mêmes :
    • Les cibles supplémentaires subiront toujours les dégâts normaux.
    • Une cible touchée plusieures fois subira toujours des dégâts réduits.

Poséidon

Poseidon has been in rough waters since his last change all the way back at the beginning of Season 8. It’s high time to bring the master of the tides back, and what better way than to make it easier for him to utilize his passive. Poseidon will now be able to fire off enhanced abilities more often and hang on to more movement speed after casting. Additionally, we’re decreasing the cooldown on his main Tide generating ability, Trident, and giving it a small scaling buff.

Raz-de-Marée (Tidal Surge)

  • Réduction du Coût de Marée de 20 à 15.

Trident

  • Réduction du Temps de Rechargement de 20/18/16/14/12 secondes de 16/15/14/13/12.
  • Augmentation de la Contribution Magique par coup de 20% à 25%.

Tourbillon (Whirlpool)

  • Réduction du Coût de Marée de 20 à 15.

Libération du Kraken ! (Release The Kraken!)

  • Réduction du Coût de Marée de 30 à 20.

Thor

Thor is typically one of the icons of a mace meta, yet this all-in dunkmaster is sadly underperforming during his time to shine. To help, we’re reverting a previous nerf to Berserker Barrage to boost his clear and late game damage. Now that the God of Thunder has much stiffer competition, we feel it’s high time to give him a gentle push back into the fray.

Barrage Furieux (Berserk Barrage)

  • Augmentation de la Contribution Physique des deux premiers coups de 35% à 40% par coup.

Xbalanque

Xbalanque is spending a lot of time in the dark over the past few patches, especially since he was overshadowed by hunters who benefited more from the Jungle item changes. We’re leaning into his unique Basic Attacks by making them more powerful, giving him more attack speed, and increasing his Bolas’ damage. Overall, these changes will bolster his clear and make him a more fearsome foe in the late game.

Général

  • Augmentation des dégâts d’Attaque de Base de base de 37 à 40.
  • Augmentation de la Vitesse d’Attaque par Niveau de 1 à 1,5.

Bolas Dispersifs (Branching Bola)

  • Augmentation des dégâts de 35% à 37,5%.

Xing Tian

Xing Tian has been relatively quiet in both the Support and Solo metas, despite Guardians being mainstays of both lanes. To get him ready and roaring again, we’re giving him easier access to his utility so he can be impactful more frequently. We’re also adding a pinch of damage to the last level of Furious Roar since that specific rank did not scale. This pattern didn’t match anything else in the game, and we believe he is in a state where we can clean that up without pushing him too far.

Rugissement Furieux (Furious Roar)

  • Augmentation des dégâts sur la durée de 1,5/2/2,5/3/3% à 1,5/2/2,5/3/3,5%.

Frappe Crochet (Hook Slam)

  • Réduction du Temps de Rechargement de 18s à 16s.
  • Réduction du Coût de Mana de 70/75/80/85/90 à 50/55/60/65/70.

Hache Coupe-Ciel (Sky-Cutting Axe)

  • Réduction du Coût de Mana de 65/75/85/95/105 à 60/65/70/75/80.

Zeus

This lightning-slinging mage is a threat to behold in many modes outside of Conquest. As such, flat-out buffing Zeus’ damage was not an option we were excited about. Instead, we’ve taken him in a new direction by giving him a buff that is specifically tailored to his weaknesses in Conquest. Attack Speed helps him greatly with early clear while Movement Speed gives him a pinch of survivability in the thick of a teamfight.

Assaut d’Egide (Aegis Assault)

  • Lorsque Zeus n’est pas ralenti par le poids de l’Egide, il gagne un bonus de 20/22,5/25/27,5/30% de Vitesse de Déplacement et 20/25/30/35/40% de Vitesse d’Attaque.

 

Doubleurs des Nouveaux Costumes

  • Geb Optimus Prime : Jake Foushee
  • Jingwei Starscream : Frank Todaro
  • Râ Mégatron : Jason Marnocha
  • Scylla Pittsburgh Knights: Lisa Reimold
  • Gilgamesh Vent Divin : A Smith Harrison
  • Cernunnos Elan : Theo Devaney
  • Baba Yaga Pain d’Epice : Lani Minella
  • Tiamat Peluche : Sheshe Azizi
  • Anhour Ronin Oni : John Doyle

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Dernière Mise à Jour du slider : 20/06/2018

VIP SMITE FRANCE

LISTE DES MEMBRES VIP SMITE FRANCE:

  1. ► Jonathan Verpillot - 50.00 €
  2. ► Robin Misiak - 50.00 €
  3. ► Createcraft - 33.09 €
  4. ► Maxime Degheselle - 19.00 €
  5. ► Florimon Rousseau - 15.00 €
  6. ► Tilican - 11.00 €
  7. ► KaijuFenrir666 - 11.00 €
  8. ► Messyat - 10.00 €
  9. ► Jérémie Van Den Broeck - 10.00 €
  10. ► Lemathelin - 9.06 €
  11. ► Enzo Péric - 6.00 €
  12. ► Charles Delon - 5.00 €
  13. ► HH15HH - 5.00 €
  14. ► Venios twich - 5.00 €
  15. ► Kevin Bonavita - 5.00 €
  16. ► Levia - 5.00 €
  17. ► Auto-Entrepreneur - 3.00 €
  18. ► Furkan Celik - 3.00 €
  19. ► Taha Benbrahim - 2.85 $
  20. ► Dave Brillant - 2.00 €
  21. ► Soonkay - 2.00 €
  22. ► Enzo Péric - 1.00 €
  23. ► Jérémy KELLER - 1.00 €
  24. ► Matthieu Grandjean - 1.00 €
  25. ► Nathan Plisson - 1.00 €
  26. ► CAFARD - 1.00 €
  27. ► soimitD - 1.00 €

Ce titre est donné aux personnes réalisant tout don à Smite France.

Veuillez contacter une personne du staff pour toute modification de donnée vous concernant.

[Dernière mise à jour : 09/07/2019]

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