Smite France Notes du Patch du Mardi 19 Mars 2024 – Smite France

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Patch 11.3

Bêtes des Bas-Fonds | Notes de Mise à Jour

Edition Fondateur de SMITE 2

Dive into the next generation of SMITE with the SMITE 2 Founder’s Edition!

Choisissez une Edition Fondateur de SMITE 2 sur Steam, Epic Games, Xbox, ou bientôt PlayStation pour assurer d’avoir un accès anticipé à nos tests événementiels de l’Alpha Fermée du week-end ce Printemps avec une tonne d’autres récompenses en jeu dont des Costumes Cross-Gen pour SMITE 1 et SMITE 2, des Avatars, des Badges et bien plus encore !

N’oubliez pas qu’acheter une Edition Fondateur doublera vos Gemmes Héritage dans SMITE 2 !

Nous avons hâte que vous mettiez tous la main sur SMITE 2 et commenciez à développer le jeu à vos côté pendant l’Alpha Fermée. Préparez-vous à nous rejoindre avec une Edition Fondateur !

Pour plus d’informations, venez lire le blog officiel ICI.

Nouveaux Costumes de Dieux

Zeus Le Déchu (The Fallen)

Cross-Gen | Edition Fondateur SMITE 2

Neith Traqueuse Nocturne (Nightstalker)

Cross-Gen | Edition Fondateur SMITE 2

Anubis Embaumé (Embalmed)

Cross-Gen | Evénement du Calendrier

Chac Pluie de la Mort (Death’s Rain)

Cross-Gen | Evénement Bêtes des Bas-Fonds

Cerbère Sentinelle de l’Ombre (Shadow Sentry)

Cross-Gen | Evénement Bêtes des Bas-Fonds

Cernunnos Chasseur de Têtes (Headhunter)

Cross-Gen | Evénement Bêtes des Bas-Fonds

Le Roi Arthur Lame Errante (Wandering Blade)

Cross-Gen | Pass de Bataille

Nuwa Suprême Ténébreuse (Dark Supreme)

Cross-Gen | Pass de Bataille

Loki Trancheur (Slasher)

Cross-Gen | Coffre Escouade de la Mort

Thanatos Exécuteur Cosmique (Cosmic Executioner)

Cross-Gen | Honneur Immortel

Odin Suzerain Bionique (Bionic Overlord)

Cross-Gen | Honneur Immortel

Pass Cross-Gen : Tueur Oni

  • Pass Cross-Gen : Tueur Oni (600 Gemmes)
  • Pass Cross-Gen : Tueur Oni Plus (1200 Gemmes)
  • Objets du Rail Payant :
    • Le Roi Arthur Lame Errante
    • Nuwa Suprême Ténébreuse
    • Avatar Suprême Ténébreuse
    • Avatar Sbire Ténébreux Mignonnet
    • Emote Globale Malédiction des Ténèbres
    • Titre Esprit
    • Pack de Commentateur Suprême Ténébreuse
    • Timbre de Saut Lame Errante
    • Effet de Montée de Niveau Tueur Oni
  • Objets du Rail Gratuit
    • Avatar Lame Errante
    • Timbre de Saut K.O.
    • Sigle de Rappel Cristaux des Ténèbres

Evénement Célébration du Calendrier

The Community Celebration Event is back! Make sure to log in and play 1 match every day for the next two weeks to claim a reward! Claim 6 days of the Community Celebration event and unlock the Embalmed Anubis Skin!

  • Objets de l’Evénement
    • Avatar Bellone Anniv’
    • Timbre de Saut Thor Anniv’
    • Cadre de Chargement SMITE Anniv’
    • Avec un tout nouveau Costume pour Anubis Embaumeur GRATUITEMENT !

Evénement Les Bêtes des Bas-Fonds

Bienvenue à l’Evénement des Bêtes des Bas-Fonds !

Vous allez pouvoir acheter directement les nouveaux Costumes de l’Evénement ou bien les obtenir via des Coffres des Bêtes des Bas-Fonds ! Achetez-en trois et vous débloquerez le Costumes de Chac Pluie de la Mort en récompense !

Equilibrage

Modes de Jeu

Ligues

  • Nout est dorénavant disponible dans tous les modes Classés.
  • Une réinitialisation partielle a été effectuée pour tous les modes Classés.

Domination

  • La Domination fait son retour sur SMITE !
  • La Domination a eu une refonte afin de faire que ce mode soit meilleur que jamais !

We wanted to make the scoring and capturing processes more intuitive, so our first step was to adjust these systems to reward capturing points versus pushing minions.

  • Modification des Scores
    • Avant
      • Les tickets de l’équipe ennemie étaient perdus à chaque Sbire qui atteignait l’autre côté de la carte.
      • Cette méthode n’était pas intuitive pour de nombreux joueurs et ne justifiait pas la récompense de maintenir des points de capture.
    • Après
      • Chaque point de capture fait perdre 1 ticket à l’équipe adverse toutes les 3 secondes.
      • Capturer les 3 points de capture provoquera la Domination Totale et l’équipe adverse perdra 4 points toutes les 3 secondes.
      • Tuer un Dieu ennemi fera perdre 2 tickets à l’équipe adverse.
      • Couper court à un Série en fera perdre 5 d’un coup à la place.
      • Les Sbires confèrent dorénavant 3 d’Or et 1 d’EXP à toute l’équipe en entrant dans le camp adverse.
  • Refonte des Points de Capture
    • Les Points de Capture sont neutralisés une fois que le Gardien de Sable sont vaincus, donc les joueurs doivent rester aux alentours pour le capturer après avoir vaincu un Gardien de Sable.
    • Les règles de capture d’un Point de Capture sont les mêmes que pour le Phare du Styx ; plus il y a de joueurs, plus la capture est rapide.
    • Une fois la capture effectuée, le Gardien de Sable allié apparaît.
  • Orbes de Vitesse
    • Nous avons voulu que les joueurs puissent réagir plus rapidement, alors nous avons ajoutés de nouveaux objets à ramasser : les Orbes de Vitesse.
    • Ces objets confèrent un bonus de Vitesse de Déplacement pendant 5 secondes.
  • Collision
    • Les collisions sur la carte ont été modifiées de mieux s’aligner aux visuels.
  • Equilibrage
    • Le gain d’Or est dorénavant de 7 par seconde.
    • Les Gardiens de Sables ont été équilibrés afin d’être plus résistants à chaque minute qui passe jusqu’à 15 minutes.
    • La réapparition est par vague comme en Arène.

Joute

  • Augmentation du temps de début de partie de 45 à 60 secondes.

Duel

Out with the old and in with the new! For this patch’s Duel banlist, we’ve banned every god from SMITE’s alpha and beta phases! We’re excited to see how these gods face off head to head, and we’re also interested in observing how a slightly larger ban pool affects the mode.

  • Les Dieux suivants ne sont plus bannis :
    • Amaterasu
    • Ao Kuang
    • Baron Samedi
    • Bellone
    • Cernunnos
    • Danzaburou-danuki
    • Er Lang Shen
    • Heimdall
    • Héra
    • Izanami
    • La Fée Morgan
    • Maman Brigitte
    • Olorun
    • Pélé
    • Rāvana
    • Seth
    • Skadi
    • Sól
    • Tsukuyomi
  • Les Dieux suivants sont dorénavant bannis :
    • Anhour
    • Anubis
    • Aphrodite
    • Apollon
    • Arès
    • Athéna
    • Bacchus
    • Bakasura
    • Bastet
    • Chac
    • Chang’e
    • Cupidon
    • Fenrir
    • Freya
    • Geb
    • Guan Yu
    • Hel
    • Hun Batz
    • Isis
    • Kukulkan
    • Mercure
    • Neith
    • Némésis
    • Nuwa
    • Odin
    • Scylla
    • Sobek
    • Sun Wukong
    • Thanatos
    • Thor
    • Týr
    • Ull
    • Vulcain
    • Xbalanque
    • Ymir
    • Zeus
    • Zhong Kui

Conquête

  • La Boutique de la Jungle en Conquête est dorénavant d’une autre couleur pour mieux la différencier d’un effet déjà existant.

Objets

Exécuteur Empoisonné (Envenomed Executioner)

With its arrival onto the battleground, this Executioner Glyph definitely made its mark. While we are happy that hunters feel like they are more readily able to opt into antiheal should they need it, the speed at which it provides a strong debuff was too high.

  • L’Anti-Soin et l’Anti-Bouclier se cumulent dorénavant :
    • 4 cumuls
    • 10% d’Anti-Soin par cumul
    • 12,5% d’Anti-Bouclier par cumul

Sceptre du Mannequin (Manikin Scepter) & Masse du Mannequin (Manikin Mace)

The Manikin starters have always felt a bit behind its jungle counterparts in terms of sustain, which, despite its very aggressive passive, made it very lackluster. We are adjusting the way Manikin-users get their sustain, but it will still be less than its competitors.

  • Soigne dorénavant en tuant un monstre de la Jungle, même si la brûlure n’a pas été appliquée.

Eclat d’Aile (Wing Shard)

These two active Shards have fallen a bit to the wayside with the introduction of the new passive Shards in 11.1. As such, we’re drastically dropping their Cooldowns to allow for more frequent power plays.

  • Réduction du Temps de Rechargement de 120s à 90s.

Eclat de Vision (Vision Shard)

  • Réduction du Temps de Rechargement de 120s à 90s.

Dévoreur d’Ames (Soul Eater)

Even with the adjustments to Lifesteal in 11.1, Soul Eater has been strikingly underutilized. We want to emphasize its early potential, and encourage players to play around the power spike from its evolution.

  • Augmentation de la Puissance Physique de 25 à 30.
  • Augmentation de la Puissance Physique à l’évolution de 15 à 20.

Livre de Thot (Book of Thoth)

Since the removal of class passives in 11.1, mages have fallen behind others in terms of their early potential and have even felt slightly behind in the late game. Many have felt that the build path has been very limited to Book of Thoth, which is something we want to attempt to break away from. As such, Book of Thoth is taking a small nerf, while we are spreading out Magical Power and Penetration buffs across many underutilized items.

  • Réduction de la Puissance Magique de 70 à 60.

Lance Enchantée (Enchanted Spear)

  • Ajout de 5 de Pénétration.

Lance de Désolation (Spear of Desolation)

  • Augmentation de la Puissance Magique de 70 à 80.

Ruine Divine (Divine Ruin)

  • Augmentation de la Puissance Magique de 70 à 75.

Orbe Maudite (Cursed Orb)

  • Suppression de la Pénétration en pourcentage.
  • Ajout de 5 de Pénétration.

Orbe Funeste (Doom Orb)

  • Augmentation de la Puissance Magique de 90 à 95.
  • Suppression de la Pénétration en pourcentage.
  • Ajout de 10 de Pénétration.

Bâton de Thot (Rod of Tahuti)

  • Augmentation de la Puissance Magique de 110 à 115.

Pièce de Charon (Charon’s Coin)

  • Augmentation de la Puissance Magique de 65 à 75.

Gemme d’Ame (Soul Gem)

  • Augmentation de la Puissance Magique de 70 à 80.

Lance du Mage (Spear of the Magus)

  • Augmentation de la Puissance Magique de 75 à 85.

Etreinte Démoniaque (Demonic Grip)

As many magical ADCs do not end up buying many of the above items, we want to make sure some love is spread their way as well.

  • Augmentation de la Puissance Magique de 65 à 75.

Colifichet du Sphinx (Sphinx’s Baubles)

Items with drawbacks are inherently an interesting mechanic, but we feel that they are holding Sphinx’s Bauble back more than we intended. This item is meant to be slightly weaker stat-wise already, so having another layer of drawback on top of that makes it too challenging to fit into a build.

  • Suppression du malus de Protection et de Soin.

Dieux

Bacchus

The party is back in action! Though Bacchus is an early game machine, he gets a bit too tipsy toward the end of the battle. We want to make sure that when he is committing to a fight, his enemies will feel it!

Plat (Belly Flop)

  • Augmentation des dégâts de 90/130/170/210/250 à 90/135/180/225/270.

Chronos

While magical items are receiving a significant bump, Chronos was falling the furthest behind his magical ADC peers in terms of his potential. A small bump to his early game, where he lost a good deal of power due to the removal of class passives, will help him better transition into the late game powerhouse he was once known to be.

Arrêt du Temps (Stop Time)

  • Réduction du Temps de Rechargement de 18/17/16/15/14s à 16/15,5/15/14,5/14s.

Guan Yu

When it comes down to it, though Guan Yu’s “healing” ability is quite good when he is surrounded by his team, by himself in the laning phase, it really isn’t much sustain, even with the bump from his passive. By adjusting it upward, we’re hoping he is able to better match the pressure other warriors bring to the table.

Conviction

  • Augmentation du Soin de 20/40/60/80/100 à 40/60/80/100/120.

Hel

Even though her class is not doing the best at the moment, Hel is truly struggling. A small bump to her late game utility will help her with a variety of builds and roles.

Gêne (Hinder)

  • Augmentation de la Réduction de Protection de 5/7,5/10/12,5/15 à 5/10/15/20/25.

Serket

Despite huge changes to Critical Strike in 11.1, Serqet did not find much success throughout the patches since. As such, a small decrease in Cooldown on her main fight-starter will allow her to get a bit more active!

Baiser du Cobra (Cobra’s Kiss)

  • Réduction du Temps de Rechargement de 14s à 12s.

Ajustement de Qualité de Vie

One of our goals for 11.3 is to give a large number of gods quality of life or otherwise exciting updates. Our number one priority is that the adjusted characters have a more exciting loop, a new tool for their kit, or just generally feel better to play! Some of these changes are intentionally vague or subtle, so we highly recommend trying out the changes on PTS and comparing them to the live client to get a better jist of them.

We completely understand that some of these changes will have big impacts on balance, or that some of these gods are perceived to already be good and don’t need more “buffs.” We are keeping a very close eye on these changes and are fully prepared to be more heavy-handed with nerfs if some gods need them for bonus balance.

We also plan to continue to do periodic QoL passes like this in the future, so we would love to hear community suggestions and what YOU are most excited about!

 

Artémis

Destin des Pêcheurs (Transgressor’s Fate)

  • Artémis peut dorénavant faire apparaître des pièges légèrement plus vite.

Bastet

When clearing buffs as Bastet, she often needs to use her leap to supplement her damage. However, because Pounce can be refired, it would cause her to either waste precious seconds refiring the ability to put it on cooldown, or she would have to wait out the refire time. In order to eliminate this inefficiency, she can now cancel it without having to reuse it!

Rebond (Pounce)

  • Bastet peut dorénavant annuler cette compétence pendant qu’elle est active afin de la mettre en Rechargement.

Cernunnos

Attaques de Base

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Explosion de Ronces (Bramble Blast)

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Charon

While Charon is a very recent release compared to many others on this list, we heard many requests for “infinite stacking” mechanics from throughout the community. While we unfortunately can’t give players infinite Health, it is certainly a lot of fun to aim to get that “high score” – which in this case, is as much Health as you possibly can!

Attaques de Base

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Passeur d’Ames (Ferryman of Souls)

  • Augmentation du gain de Santé lors de la partie de 350 à 998.

Flux Spectral (Spectral Surge)

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Chiron

Chiron can fire Basic Attack arrows during Giddyup, so why not his Masterful Shot arrows as well!

Hue ! (Giddyup!)

  • Chiron peut dorénavant utiliser Tir Magistral pendant cette compétence.

Centaure (Centaurus)

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Cupidon

Amour Fou (Lovestruck)

  • Cupidon gagne dorénavant deux charges en touchant un Dieu ennemi.

Fáfnir

Tactiques Sournoises (Underhanded Tactics)

  • Le temps d’arrêt à l’atterrissage a été réduit.
  • Ceci concerne aussi cette compétence une fois transformé.

Freyja

Irradiation (Irradiate)

  • Freyja peut dorénavant annuler cette compétence pendant qu’elle est active afin de la mettre en Rechargement.
  • Réduction du Temps de Rechargement de 11s à 8s.

Heimdall

A Travers les Royaumes (Through the Realms)

  • Réduction du temps pendant lequel Heimdall ne peut rien faire lorsqu’il ne touche personne avec cette compétence, lui permettant d’agir plus tôt.

Hun Batz

Singe Sacré (Sacred Monkey)

  • Amélioration du dynamisme de la Téléportation.
  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Jingwei

Jing Wei gains a substantial buff when knocking herself up with Persistent Gust, but many players avoid doing this as it can feel very awkward to want to CC yourself in the midst of a team fight or objective. By taking down the knockup height for only Jing Wei, it allows her to more freely have access to this buff without as much clunk. And don’t worry, she still has plenty of reaction time to dash – or get Awilix pulled!

Rafale Persistante (Persistent Gust)

  • Cette compétence Repousse dorénavant moins Jingwei en l’air que les Dieux ennemis.

Kali

Marqué par la Mort (Marked for Death)

  • Kali peut dorénavant se déplacer pendant la sélection de son passif.

Kukulkan

As Kukulkan has been doing very well as of recent patches, his adjustments will be tempered with a preemptive nerf.

Attaques de Base

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Tornade (Whirlwind)

  • Le temps d’activation colle dorénavant mieux aux effets.
  • Réduction de la Contribution Magique de 17% à 15%.

Zéphyr (Zephyr)

  • Augmentation du Temps de Rechargement de 7s à 8s.

Méduse

Jet d’Acide (Acid Spray)

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Poséidon

Between Poseidon and Kukulkan, there have been countless instances where enemies have appeared to be in their AoEs but just narrowly escaped unscathed. We have very slightly adjusted these two abilities to match a bit closer to their visuals, which should result in less instances of surprising misses.

Tourbillon (Whirlpool)

  • Le temps d’activation colle dorénavant mieux aux effets.

Skadi

With the addition of the unleashed jungle camps, Kaldr has drawn the ire of many jungle beasts. As such, not only does he steal aggro from Skadi, he very quickly reverts back to his spirit form since he takes so much damage. Now Kaldr will be able to fight jungle camps on the same level as lane minions – what a good boy!

Attaques de Base

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Kald, le Loup Hivernal (Kaldr, The Winter Wolf)

  • Kald perd dorénavant un Point de Vie après 5 coups d’un Sbire.
  • Ceci ne concerne pas les boss de la Jungle.

Sobek

When Sobek uses his ultimate, he lurks into the water, which puts him below the ground. If Sobek can simply swim through the ground… why not player-made walls too?!

Tapi dans les Eaux (Lurking in the Waters)

  • Sobek peut dorénavant passer à travers des obstacles des joueurs pendant cette compétence.

Sylvanus

Attaques de Base

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Poigne de la Nature (Nature’s Grasp)

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Tiamat

Generally, Tiamat players would ideally prefer to start fights in Flying stance due to its flexibility and movement potential compared to Ground stance, but previously, she would always respawn in the stance she died in. Now, Tiamat will be better prepared for any fights coming her way right after she respawns!

Général

  • Tiamat réapparaîtra toujours sous sa forme de Vol, peu importe la forme qu’elle avait à sa mort.

Ymir

Ymir can see… Ymir can fight!

Coup Glacial (Glacial Strike)

  • La caméra n’est plus bloquée pendant l’activation de cette compétence.

Souffle de Glace (Frost Breath)

  • La caméra n’est plus bloquée pendant l’activation de cette compétence.

Zhong Kui

Livre des Démons (Book of Demons)

  • Les dégâts et l’Etourdissement collent dorénavant mieux à l’animation.

Modifications Majeures

Agni

Agni is here to bring the heat! This adjustment is intended to improve the flow of his kit, making him feel more fluid and modern. Though Agni is a SMITE classic, we want to be open to revisiting them when it feels appropriate. He still is significantly slowed when casting, so we truly believe that this will feel very similar to how he is now for enemies, while significantly improving the experience for those playing him.

Attaques de Base

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Chute Incandescente (Rain Fire)

  • Agni n’est plus Enraciné pendant le lancement de cette compétence.
  • A la place, il est Ralenti de 50% pendant le lancement de cette compétence.

Athéna

Athena has been iconic for her block stacks, but we wanted to make the loop of gaining and maintaining these stacks more exciting. With her current kit, she’s really only going to have one, maybe two block stacks if she’s used Preemptive Strike on minions before running into anyone that would hit her with a Basic Attack. Now, she will be able to better juggle being in the thick of things by staggering her abilities and will be rewarded for successfully hitting Reach.

Additionally, because we understand that Athena is currently a mainstay of the ranked and casual metas, her change is being paired with a preemptive nerf.

Assaut Préventif (Preemptive Strike)

  • Blesser un ennemi ne confère plus de cumul de bloc mais un cumul d’Atténuation de Dégâts à hauteur de 60% pour la prochaine Attaque de Base adverse.
  • Allonge confère également un cumul d’Atténuation de Dégâts en blessant un Dieu ennemi (un à la fois).

Mur de Boucliers (Shield Wall)

  • Réduction du Ralentissement de 20% à 15%.

Arachné

While Arachne was a recipient of past “spicy” changes, we wanted to revisit our adjustments because we felt we could make the ability even more intuitive. As such, we have reverted back to requiring 3 successful Basic Attacks on a single target, but we have further adjusted the ability to allow for non-consecutive hits.

Cocon (Cocoon)

  • Arachné n’a plus besoin de blesser un ennemi avec des Attaques de Base consécutives pour l’Etourdir.
  • Il faut dorénavant blesser un même ennemi 3 fois avec une Attaque de Base afin de l’Etourdir.

Aset

The Goddess of Magic has upped her spellcasting efficiency! Her iconic Wing Gust, while powerful, is often her downfall, as many channeled abilities have a fine line when it comes to keeping up in DPS and safety compared to traditional burst abilities. A slight increase in her animation speed has done wonders to make her feel much more fluid, and like her damage is able to stack up in comparison to her rivals.

Attaques de Base

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Rafale Ailée (Wing Gust)

  • L’animation de cette compétence est 25% plus rapide.
  • La vitesse des projectiles de cette compétence est augmentée de 5%.

Cthulhu

The Great Dreamer may be one giant, intimidating creature, but we don’t want to equate size with sluggishness and clunk. One of Cthulhu’s greatest weaknesses is the speed at which his abilities take to get going – and it still will be. However, we wanted to allow Cthulhu players to have more agency over their combo potential, which has felt like a breath of fresh air for this hulking horror in our playtesting!

La Bourbe (The Mire)

  • Cthulhu ne canalisera dorénavant plus cette compétence, ce qui signifie que le portail se développera et tirera de lui-même.
  • Le Temps de Lancement de cette compétence a été réduit d’environ 75%.

Odin

Odin’s Bird Bomb is an iconic and defining combo that is core to his identity. However, it has a little-known mechanic that grants bonus damage if his shield is full, which it rarely ever is – especially in lane. As such, we want to give Odin a more reasonable and consistent way to access this potential damage.

Additionally, we have felt over the years that in general Odin’s third ability rework has been good for the overall consistency of his kit. However, one thing that has stood out is how infrequently the second rune is used. As such, we are cutting out the middle rune, giving him a much more clean and concise ability.

Cri du Corbeau (Raven Shout)

  • Cette compétence n’inflige plus de dégât supplémentaire si le bouclier est intact mais les infligera si le bouclier est actif à la fin d’Allonge.

Puissance de Gungnir (Gungnir’s Might)

  • Cette compétence n’a plus la seconde rune.
  • Cette compétence a donc dorénavant deux impulsions conférant un bonus de Vitesse d’Attaque ou l’Etourdissement si la lance est projetée.
  • Les dégâts totaux des impulsions sont répartis équitablement entre les deux.
  • La lance Repousse dorénavant les Sbires en arrière une fois projetée.
  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Shiva

While Shiva is a fairly recent god, there have been many awkward interactions with Pillar of Dawn and walls. We aimed to solve this awkwardness by adjusting how the dash functions. However, we understand that many high level players will use this ability as a pseudo-juke, considering its Damage Mitigation properties, so we wanted to ensure that as long as you’ve used your dash, you will still be able to have that same level of safety as before.

Pilier de l’Aurore (Pillar of Dawn)

  • La première partie de cette compétence est une Ruée normale permettant à Shiva de glisser le long des murs au lieu de s’arrêter sur le coup.
  • Shiva a dorénavant une Atténuation de Dégâts lors de sa Ruée en plus de quand il est dans le pilier.

Tellus

Terra has always had an awkward early game in Conquest, as her dash really unlocks the rest of the potential in her kit. As such, she has frequently needed adjustments to help her early game, despite being touted as an extremely strong late game selection. With this adjustment, we are now able to allow players to use the exciting parts of Terra’s kit while also feeling freer to put more emphasis into her specialization.

Force de la Nature (Force of Nature)

  • Tellus a  dorénavant accès à cette compétence à partir du Niveau 1.
  • Cette compétence n’inflige aucun dégât au Niveau 0.
  • Cette compétence a un Temps de Rechargement de 20 secondes au Niveau 0.
  • Le Coût de Mana au Niveau 0 est le même qu’aux autres Niveaux.

Xing Tian

Though Xing Tian has received many “normal” buffs, we felt like his kit had more potential when looked at from a more broad angle. As such, we have introduced a brand new mechanic, temporary Max Health, to his passive. This, alongside granting him the ability to truly opt into crazy HP5-oriented builds, will surely allow for some pretty unique build paths and his own sustain-tank style.

Rage Consumante (Smouldering Rage)

  • Xing Tian gagne dorénavant 5+1 par Niveau de Santé maximum par cumul.
  • Xing Tian n’est dorénavant plus limité en PdS5.

Zeus

At last, one of the most popular Zeus suggestions is finally here! Players have been asking for more control over their shield cooldown and positioning, so we are excited to finally be able to provide. Additionally, hitting the Aegis throw will now grant a charge as a thematic adjustment – as all of Zeus’ other lightning attacks do. We understand this will increase the consistency of his combo, so we are keeping a close eye on how this change will be affecting his overall damage output as well as his other, more standard stats.

Chaîne d’Eclairs (Chain Lightning)

  • Le timing de tir colle dorénavant mieux à l’animation.

Assaut d’Egide (Aegis Assault)

  • Zeus peut dorénavant réactiver cette compétence afin qu’elle se Recharge.
  • Tout ennemi blessé par le coup initial du bouclier recevra dorénavant également une charge.

Doubleurs des Nouveaux Costumes

  • Nuwa Suprême Ténébreuse : Chantelle Barry
  • Loki Trancheur : Jack Ayers
  • Chac Pluie de la Mort : Alastair Murden
  • Cerbère Sentinelle de l’Ombre : Oliver Smith
  • Cernunnos Chasseur de Têtes : Erik Braa
  • Neith Traqueuse Nocturne : Jenna Sharpe
  • Zeus Le Déchu : Karem Erdinc
  • Thanatos Exécuteur Cosmique : Jonathan Cox
  • Odin Suzerain Bionique : Oliver Smith

1 Commentaire(s) SUR " Notes du Patch du Mardi 19 Mars 2024 "

  • alt_example

    KaijinJoker 20 mars 2024 at 14 h 59 min - Reply

    Je trouve le buff de Zeus inutile, le perso à déjà de la vitesse de déplacement en activant sont lancer de bouclier et son ultime tape 300 par cou… Le buff n’était pas du tout nécessaire… Merci de corriger ce perso pour être plus équilibré et non un perso a os constamment

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